سمبل كاری تسلا در ساخت خودروی مدل Y

سمبل كاری تسلا در ساخت خودروی مدل Y

بیست و یكم: تصاویری از خودروی مدل Y تسلا انتشار یافته كه نشان داده است در سرهم بندی قطعات داخلی آن از ابزارها و تجهیزات غیر حرفه ای مانند چوب مصنوعی استفاده شده است.


به گزارش بیست و یکم به نقل از دیلی میل، قیمت خودروی «مدلY» تسلا بیشتر از ۵۲ هزار دلار است، اما به نظر می آید این شرکت برخی قطعات داخلی آنرا وسایل ارزان وغیر حرفه ای سرهم بندی کرده و درحقیقت خودرو را سرسری ساخته است. در همین راستا تصاویری از سیستم خنک کننده خودرو در فضای آنلاین انتشار یافته که نشان داده است این بخش وسیله نقلیه با چوب مصنوعی کنار هم نگه داشته شده است.
هنگامیکه یکی از مالکان این خودرو برای تعمیر اختلالی در وسیله نقلیه، قطعات آنرا باز کرد، با رسیدن به سیستم کندانسور خنک کننده مایع قالبی را مشاهده کرد که با ابزارهای غیر حرفه ای سرهم بندی شده است. او تصاویری از این قطعات سرهم بندی شده را منتشر نمود. بعد از او عده ای دیگر از مشتریان تسلا هم تصاویر مشابهی را به اشتراک گذاشتند. البته برخی دیگر از صاحبان خودرو های مدلY تصاویری از سرهم بندی حرفه ای تر این سیستم را به اشتراک گذاشتند که در آن به جای چوب مصنوعی از قطعات پلاستیکی استفاده شده بود.
تسلا سال قبل این خودرو را رونمایی نمود که از ماه مارس سالجاری برای مشتریان تحویل شده است. مدل Y ظرفیت ۷ سرنشین را دارد و در ۳.۵ ثانیه سرعت آن از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برثانیه می رسد. قیمت پایه این خودرو ۵۲هزار و ۹۰۰ دلار اعلام شده و ازاین رو برخی صاحبان خودرو با مشاهده سرهم بندی قطعات با ابزارهای اولیه و غیر حرفه ای، ناامید شده اند. این درحالی است که وبسایت الکترک در ماه ژوئن و بعد از بازگشایی کارخانه تسلا در فرمونت کالیفرنیا فاش کرد خریداران مدل Y از خودرو های خود راضی نیستند.


منبع:

1399/06/23
21:34:32
5.0 / 5
1481
تگهای سمبل كاری تسلا در ساخت خودروی مدل Y: سایت , سیستم , شركت
این مطلب بیست و یکم را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
بیست و یکم