ایجاد پنجره واحد خدمات دانشگاهی تصویب گردید

ایجاد پنجره واحد خدمات دانشگاهی تصویب گردید

به گزارش بیست و یکم، برپایه تصویب کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم «پنجره واحد خدمات دانشگاهی» ایجاد می شود و تمامی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی تابعه خدمات الکترونیکی خویش را از راه اتصال به این پنجره به متقاضیان عرضه خواهند کرد.


به گزارش بیست و یکم به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، دکتر خطیبی معاون اداری و مالی و مدیریت منابع، دکتر عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، دکتر زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و اعضای این کمیته انجام شد.
در این جلسه بعد از بررسی و تبیین تکالیف ابلاغی دولت در مورد «ایجاد پنجره خدمات هوشمند» دستگاه های اجرائی مبحث بند «و» تبصره 7 قانون بودجه 1401 کل کشور و بمنظور تسهیل عرضه خدمات الکترونیکی به جامعه آموزش عالی مصوب شد: «پنجره واحد خدمات دانشگاهی» ایجاد شود و تمامی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی تابعه خدمات الکترونیکی خویش را از راه اتصال به این پنجره به متقاضیان عرضه نمایند.
قبل از این هم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری «پنجره خدمات هوشمند وزارت عتف» را ایجاد نموده و آنرا به «پنجره ملی دولت هوشمند» متصل نموده است.
همینطور سازمان های تابعه این وزارتخانه شامل سازمان سنجش آموزش کشور، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، موزه علم و فناوری، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی، موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، صندوق رفاه دانشجویان، سازمان امور دانشجویان، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی، مرکز نشر دانشگاهی به این پنجره متصل شده اند و یا درحال اتصال هستند.





منبع:

1401/08/25
08:52:23
0.0 / 5
559
تگهای ایجاد پنجره واحد خدمات دانشگاهی تصویب گردید: آموزش , الكترونیكی , پژوهش , تحقیقات
این مطلب بیست و یکم را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
بیست و یکم