رئیس پارك فناوری دانشگاه شهید بهشتی:

طرح كارآفرینی در 10 استان محروم اجرا می شود

طرح كارآفرینی در 10 استان محروم اجرا می شود

به گزارش بیست و یکم رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از اجرای طرح کارآفرینی در 10 استان محروم کشور آگاهی داد و اظهار داشت: تا حالا این طرح در 7 استان اجرائی شده است.



دکتر کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: ما توانستیم با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، وزارت کار، صندوق جمعیت سازمان ملل، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی برای بکارگیری ایده ها در مناطق محروم طرحی را اجرا نماییم.
وی با اعلان اینکه این طرح با هدف اشتغال پذیری در ۱۰ استان محروم کشور در حال انجام می باشد، اظهار داشت: بواسطه این طرح، بسته های آموزشی و محتواهایی تولید شده است؛ همین طور کارگاه های آنلاینی در مناطق محروم برگزار می گردد که از این بسته های تولید شده استفاده می شود.
وی افزود: بدین واسطه می توان سرپرست های خانوار و افرادی که پتانسیل انجام کاری را دارند، حمایت کرد تا بتوانند با بهره گیری از ظرفیت های خود یک کسب وکار برای خود داشته باشند.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به این مناطق محروم اظهار داشت: لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، قم، ایلام، هرمزگان، خراسان شمالی همچون استان هایی هستند که در فاز اول کارگاه هایی را برای آنها برگزار کردیم.
به گفته وی، این طرح برای بقیه استانها در فاز بعدی انجام می شود.
پرند اضافه کرد: در فاز اولیه ۶۰۰ نفر در ۵ استان محروم را مد نظر قرار دادیم؛ این افراد شامل سرپرست های خانوار و افرادی که پتانسیل انجام کار دارند می شود و مقرر است این تعداد تحت آموزش قرار گیرند.


منبع:

1400/04/19
19:00:02
0.0 / 5
690
تگهای طرح كارآفرینی در 10 استان محروم اجرا می شود: آموزش , تولید , دانشگاه , فناوری
این مطلب بیست و یکم را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
بیست و یکم