یك مقام مسئول در معاونت علمی:

كشورهای همسایه به خدمات آزمایشگاهی ایرانی دسترسی می یابند

كشورهای همسایه به خدمات آزمایشگاهی ایرانی دسترسی می یابند

به گزارش بیست و یكم مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی كشورهای همسایه را مشتریان جدید خدمات آزمایشگاهی ایرانی عنوان نمود و اظهار داشت: عرضه خدمات آزمایشگاهی داخلی به كشورهای همسایه تسهیل می شود.



به گزارش بیست و یكم به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری یكی از محورهای اساسی در همكاری با دیگر كشورها را توسعه خدمات این شبكه دانست و اضافه كرد: یكی از مهم ترین برنامه های شبكه، ایجاد امكان دسترسی و تسهیل عرضه خدمات آزمایشگاهی به كشورهای همسایه، به صورت منظم و نظام مندتر است.
وی اضافه كرد: هم اكنون هم آزمایشگاه هایی از شهرهای مرزی كشورمان به كشورهای همسایه خدمات عرضه می دهند، اما برنامه هایی تدوین شده است تا این خدمات به صورت نظام مندتر و با بهره گیری از حداكثر توانمندی و ظرفیت های موجود شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی عرضه شود.
به گفته اسدی فرد، بهره مندی از توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی دیگر كشورها به منظور ارتقای تحقیقات و پژوهش های كشور، محور بعدی همكاریهای بین المللی شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی است.
مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ادامه بیان كرد: برخی كشورها بخصوص كشورهای پیشرفته و صاحب صنعت دارای تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی هستند و تلاش می نماییم در بستر افزایش تعامل و همكاریهای آزمایشگاهی با این كشورها، موارد ضعف كشور در این عرصه را برطرف نماییم.

1398/07/15
13:46:31
5.0 / 5
4129
تگهای كشورهای همسایه به خدمات آزمایشگاهی ایرانی دسترسی می یابند: آزمایش , پژوهش , تحقیقات , خدمات
این مطلب بیست و یکم را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
بیست و یکم