با حكم دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب گردید

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب گردید

بیست و یکم: بیست و یکم: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی را منصوب نمود.



به گزارش بیست و یکم به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، با حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر رجبعلی برزویی به عنوان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب گردید.
در این حکم انتصاب آمده است؛
با اعتماد به فضل الهی و نظر به ماموریت حیاتی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سیاست گذاری، هماهنگی، و نظارت کلان بر حوزه علم و فناوری کشور و به استناد ماده ۲۶ بخشنامه داخلی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات جلسات ۴۰۹ و ۶۳۳ این شورا درباب جایگاه، اهداف و وظایف مربوطه و بمنظور تحقق و اجرائی سازی کامل سیاست ها، تصمیمات و مصوبات شورای عالی در زمینه علم و فناوری، اهتمام جدی به حفظ و ارتقای شتاب و پیشرفت علمی کشور، تدوین برش های استانی نقشه جامع علمی کشور و ساماندهی و ایجاد هماهنگی و هم افزایی در زمینه علم و فناوری و به سبب این حکم جنابعالی را به عنوان «سرپرست دبیری ستاد علم و فناوری» منصوب می نمایم.
شایان ذکر است مسئولیت محتوایی و اداری «شورای راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور» نیز بر عهده جنابعالی است. امید است با استعانت از حضرت حق تعالی و تلاش بی وقفه در انجام مسئولیت های محوله، موفق باشید.
گفتنی است، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، همین طور طی نامه ای جداگانه از زحمات و کوشش های اندیشمند «دکتر منصور کبگانیان» دبیر سابق ستاد علم و فناوری، در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر کرد.


منبع:

1401/12/19
11:10:27
0.0 / 5
387
تگهای دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب گردید: فناوری
این مطلب بیست و یکم را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
بیست و یکم